زیرگذر شورا-شهید بهشتی  ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

شهردار ارومیه گفت: پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۹۰ درصد شمع‌کوبی و ۸۰ درصد خاک‌ریزی آن انجام شده و دیوارها نیز در حال قالب‌بندی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارومیه در حوزه بافت تاریخی و فرسوده دچار تداخل و هم‌پوشانی است و این موجب شده است که نتوانیم از ظرفیت‌های قانونی نوسازی بافت فرسوده و بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها بی‌بهره شویم.

وی افزود: با نظر مساعد استاندار و دستور اکید وی و انتخاب یک مشاور باتجربه این موضوع در مسیر حل شدن است.

شهردار ارومیه گفت: ما در سطح ارومیه ۲۳ محله ناکارآمد مورد هدف را در ستاد بازآفرینی شهرستان، همچنین استان مورد تصویب قرار داریم.

مهدی‌زاده ادامه داد: مطالعات ویژه بافت تاریخی ارومیه در دست اقدام است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مطالعات پایان خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید به دنبال منابع مالی پایدار باشند و بخشی از این منابع از عوارض محلی که از شهروندان اخذ می‌شود که مصوب نمایندگان مجلس است.

مهدی‌زاده عنوان کرد: بودجه ۱۴۰۳ جمع‌بندی شده است و طی روزهای آینده تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

شهردار ارومیه یادآور شد: بودجه ۱۴۰۳، پروژه‌محور است و تحول مهمی در حوزه‌های مختلف عمران، فضای سبز و ترافیک خواهیم شد.

مهدی‌زاده اظهار کرد: پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۹۰ درصد شمع‌کوبی و ۸۰ درصد خاک‌ریزی آن انجام شده و دیوارها نیز در حال قالب‌بندی است.

وی افزود: تا پایان اسفند و در نهایت تا فروردین، از این پروژه بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 719628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.