اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در«بشرویه»

فرمانده انتظامی شهرستان«بشرویه» از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح پنج نفر متهم و معتاد موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نصرالله طاهری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان «بشرویه» به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز را اجرایی کردند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه ادامه داد: مأموران در این عملیات، پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری مواد مخدر و پنج نفر معتاد را دستگیر کردند و همچنین یک اتاقک محل تجمع و استعمال معتادان مواد مخدر با دستور مقام قضائی تخریب شد.

طاهری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده، برقراری امنیت پایدار، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

کد خبر 719626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.