اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در بیرجند

رئیس پلیس راهور استان خراسان‌جنوبی از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف خبر داد و گفت: در اجرای این طرح پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سبک متخلف و هنجارشکن در شهرستان بیرجند متوقف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا عباسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین در معابر شهری، موضوعی است که پلیس برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد، اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی در خصوص برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش خصوصاً در ایام تعطیل، مأموران پلیس راهور با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان، طرح برخورد با موتورسیکلت‌های هنجارشکن در سطح شهرستان بیرجند با هماهنگی با مقام قضائی را اجرایی کردند.

وی گفت: در اجرای این طرح با موتورسیکلت‌هایی که با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابران و دیگر خودروها شده و همچنین موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران پلیس در اجرای این طرح، پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز و همچنین ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سبک هنجارشکن و متخلف را متوقف کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱۲ دستگاه موتورسیکلت نیز اعمال قانون شدند.

عباسی ضمن تأکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم تمامی رانندگان با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران باعث کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در سطح شهر شوند و همشهریان در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 719622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.