روند برگزاری جشنواره مبل رهنان تسهیل می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: روند برگزاری جشنواره مبل رهنان در طول سال تسهیل خواهد شد تا شهروندان بتوانند از تخفیفات ارائه شده بهره‌مند شوند.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بازار مبل و صنعت چوب منطقه رهنان یکی از قطب‌های صنعت مبلمان کشور محسوب می‌شود، می‌توان این برند را به نام رهنان ثبت کرد.

وی با اشاره به برقراری تعامل و رفع مشکلات صنعت مبل افزود: در منطقه ۱۱ شهرداری، جلسه‌ای با اتحادیه صنایع چوب اصفهان و انجمن صنفی مبل به منظور برطرف کردن موانع مربوط به حوزه شهرداری برگزار شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره مبل تصریح کرد: در این نشست مقرر شد روند برگزاری جشنواره مبل رهنان در طول سال تسهیل شود تا شهروندان بتوانند از تخفیفات ارائه شده بهره‌مند شوند.

محمدحسینی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های فصلی، گام محکمی برای معرفی صنعت مبل رهنان به کشور است، افزود: در این نشست تعاملاتی برای ایجاد پارکینگ و سرویس بهداشتی در خیابان شریف صورت گرفت.

وی با اشاره به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» گفت: در این منطقه با تمام توان، آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات ویژه جهت بالا بردن سطح کیفی صنعت مبل و هنر مردم منطقه اعلام می‌کنیم.

کد خبر 719611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.