برف‌روبی ۱۵۸۰ کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه/ رهاسازی ۸۰ خودروی گرفتار در برف

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۷۲ ساعت گذشته، اظهار کرد: عمده این بارش‌ها را در مناطق کوهستانی و به‌خصوص منطقه اورامانات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵۸۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است، افزود: چهار محور روستایی استان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۵ مورد ریزش در محورهای کوهستانی داشتیم، خاطرنشان کرد: کار ریزش‌برداری در تمام این نقاط انجام شده و محورهای مواصلاتی باز است.

کهریزی از رهاسازی ۸۰ خودرو گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اضافه کرد: برای تسهیل تردد خودروها حدود ۷۰۰ تن شن و نمک نیز در راه‌ها مصرف شده است.

وی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۶ نیروی راهداری و ۸۹ دستگاه ماشین‌آلات آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای بوده‌اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آینده از تداوم آماده‌باش کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: توصیه می‌کنیم افراد پیش از آغاز هرگونه سفر جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 719574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.