به دنبال تضعیف هیئت‌های ورزشی نبودیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در روند انتخابات هیچ‌کدام از هیئت‌های ورزشی برای انتخاب فرد خاصی دخالت نکرده‌ایم و پس از مشخص شدن رئیس منتخب توسط مجمع، نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد محمدی در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان تکواندو اظهار کرد: در موضوع شرایط هیئت تکواندو اگر اطلاع‌رسانی بهتری به جامعه این رشته ورزشی انجام شده بود حواشی موجود پیش نمی‌آمد چراکه بسیاری از حواشی به دلیل آگاهی نداشتن از مسائل و موضوعات است.

وی با بیان اینکه حق تکواندو استان اصفهان بالاتر از این‌هاست؛ افزود: اختلاف نظری بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در مسائل هیئت تکواندو استان نبوده و این فقط حاشیه‌سازی برخی افراد است.

محمدی با اشاره به اینکه در اسرع وقت مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو برگزارمی‌شود، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از این فرآیند طی شده است. در مدت بیست‌ماهه‌ای که مسئولیت داشته‌ایم تمام تلاش ما بر تعیین وضعیت هیئت‌های بلاتکلیف بوده است. به همین دلیل نیز در ۲۰ ماه گذشته مجمع انتخاباتی ۲۰ هیئت ورزشی برگزار شده و تشریفات تعدادی از مجامع دیگر نیز صورت پذیرفته و تا پایان سال رؤسای خود را خواهند شناخت.

وی افزود: در روند انتخابات هیچ‌کدام از هیئت‌های ورزشی برای انتخاب فرد خاصی دخالت نکرده‌ایم و پس از مشخص شدن رئیس منتخب توسط مجمع، نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا نموده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسدود شدن حساب هیئت تکواندو صرفاً به دلیل طی شدن روال قانونی و تعریف امضای سرپرست جدید بوده است، گفت: برخی افراد به هر دلیلی به دنبال تشویش اذهان عمومی پیرامون این موضوع هستند، همواره به تمام هیئت‌های ورزشی تاکید کرده‌ایم در مزایده اماکن ورزشی مربوط به خود شرکت کنند و خود هیئت‌ها نباید در این زمینه کم‌کاری کنند.

محمدی هیئت‌های ورزشی را بازوان اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت: هیچ‌گاه به دنبال تضعیف هیئت‌های ورزشی نبوده‌ایم؛ امیدوارم با اتحاد، اتفاق و همدلی کمک کنیم تا روزهای پرفروغی برای تکواندو استان رقم بخورد.

وی در پایان تاکید کرد: سالن شهید قورچانی در اختیار هیئت تکواندو قرار خواهد گرفت و کمک خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی برای هیئت تکواندو رخ دهد.

کد خبر 719568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.