برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال پرواز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال پرواز با شرکت 65 گروه دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی بلاغی امروز- جمعه بیست و دوم دی- در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال پرواز شهر همدان، اظهار کرد: مجموعه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف همدان و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف در این رویداد شرکت کردند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شرکت ۵۰ تیم علمی دانشجویی در این رویداد داشتیم، اما ۶۵ گروه شرکت کردند، افزود: اگر فضای بیشتری داشتیم تا ۱۰۰ گروه می‌توانستند شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: هشت چالش استان ترافیک همدان، آب، گردشگری، مسکن، تفریحات جوانان، آشنایی با مشاهیر همدان و معرفی آنها، تفریحات شهر همدان است که توسط گروه‌های شرکت کننده مورد بررسی قرار گرفت.


بلاغی ادامه داد: این گروه‌ها در قالب برنامه‌نویسی، پوستر، پویانمایی، گرافیک چالش‌های استان را ارائه دادند که از هر رشته ۳ گروه برتر انتخاب شد.

در ادامه صبا زهره‌وند، نوجوان شرکت‌کننده در این رویداد اظهار کرد: من گویندگی کار می‌کنم، در دوران کرونا دوره گویندگی، موشن‌گرافی و رسانه را فرا گرفتم و تهدید را تبدیل به فرصت کردم و در این رویداد موضوع مشاهیر همدان را انتخاب کردیم تا جوانان با مشاهیر آشنا شوند.

الهام افشار، عضو گروه ماتریس باندی اظهار کرد: عضو تیم فارغ‌التحصیل هوش مصنوعی از دانشگاه بوعلی سینا هستیم، ایده پیشنهادی‌ام در حوزه گردشگری و جذب گردشگر و معرفی فضاهای تاریخی و گردشگری است.

وی افزود: با تحلیل داده‌ها و با استفاده از هوش مصنوعی، بازخوردی از شهروندان و سازمان‌ها جمع‌آوری و ارائه می‌کنم.

رضا جودکی، سرپرست گروه رهام اظهار کرد: عضو گروه برنامه‌نویسی هستم که گردشگری و مشاهیر است و هدفم معرفی مشاهیر استان به قشر نوجوان است

یونس سهرابی، دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: در حوزه گردشگری و جذب گردشگر شرکت کردم، اپ و برنامه‌ای را طراحی کرده‌ایم تا گردشگر وارد همدان شود.

سمیه اکبری، فارغ‌التحصیل مهندسی برق از دانشگاه صنعتی همدان اطهار کرد: تیم ترلا در حوزه گرافیک این رویداد شرکت کرد و موضوع طراحی پوستر در خصوص چالش راه حل برای مشکل ترافیک شهر همدان است.

کد خبر 719488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.