ضعف رژیم صهیونیستی در حمله به یمن بیشتر نمایان شد

امام جمعه کاشان گفت: حمله دیشب به یمن نشان از ضعف و درماندگی بیشتر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امروز _جمعه بیست‌ودوم دی - در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر اقامه شد، اظهار کرد: حمله دیشب به یمن نشان از عجز، ناتوانی و درماندگی بیشتر کشور غاصب و کودک کش اسرائیل است.

وی افزود: آمریکا، انگلیس، استرالیا، هلند و بحرین با همکاری عربستان سعودی به وسیله یکصد موشک به یمن حمله کردند و ۶۰ نقطه را در ۱۶ مرکز هدف‌گیری کردند.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه یمنی‌ها به رهبرشان نامه‌ای نوشتند و اعلام کردند تا مرز شهادت آماده‌ایم، گفت: علاوه بر اینکه یمنی‌های شجاع این حمله وحشیانه رژیم غاصب را بدون جواب نخواهند گذاشت و حشد الشعبی عراق هم اعلام کرد اگر به یمن حمله شود پایگاه‌های آمریکایی را هدف می‌گیریم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: انصارالله یمن اعلام کرد آمریکا و انگلیس به زودی خواهند فهمید حمله شأن به یمن بزرگ‌ترین حماقت تاریخ بوده است.

وی در بخشی دیگر از مناسبت‌های این هفته گفت: فرار شاه خبیث از مناسبت‌های این هفته است، دلیل فرار شاه این بود چهار راهپیمایی بود که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) روی داد.

امام جمعه منطقه کاشان افزود: امام راحل در مدت ۱۵ سال آنچنان قلب مردم را متحول کرد که در سال ۱۳۵۷ انبوه جمعیت در چهار راهپیمایی تاسوعا عاشورا. اربعین و ۲۸ صفر سال شاه را برای همیشه از این کشور فراری داد.

وی اظهار کرد: میلاد امام باقر (ع) از مناسبت‌های هفته است و در این ماه عبادت و روزه گرفتن ثواب بیشتر نسبت به ماه‌های دیگر دارد و در کتاب بحارالانوار ذکر شده ماه رجب ماه استغفار امت است و کارهای خوب مؤمنان ۲ برابر حساب شده و کارهای بد انسان محو می‌شود.

انتخابات امسال حساسیت بیشتری در تحولات جامعه دارد

امام جمعه بخش کویرات نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بعد از توصیه و سفارش به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه رجب و سالروز ولادت با سعادت آقا امام محمد باقر علیه السلام اظهار کرد: که ماه رجب ماه عبادت و بندگی خداست عظمت ماه رجب به خاطر اموری است که در این ماه واقع شده است.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: اموری که در این ماه واقع شده در ماه‌های دیگر نیست از این رو عبادت در این ماه با عبادت در ماه‌های دیگر متفاوت است و اجر بیشتری دارد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: ما امسال دو انتخابات حساس در اسفند ماه در پیش داریم؛ از یک سو انتخابات خبرگان رهبری است که جایگاه و عظمتش به اندازه جایگاه رهبری در جمهوری اسلامی، عظیم و خطیر است و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، مجلسی که در رأس امور و ریل گذاری همه امور کشور در اختیارش است.

قاسمی تصریح کرد: این دو انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که منطقه در شرایط حساسی به سر می‌برد و جهان در تب و تاب تحولات بزرگ است در این پیچ تاریخی دارد این اتفاق‌های بزرگ تأثیر گذار است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع تاکید کرد: شرایط برای برگزاری این انتخابات اهمیت بیشتری دارد و باید همه کسانی که در محیط اجتماعی اثرگذاری، بیان، قلم و رسانه دارند، از جمله دانشگاهیان، فرهنگیان، معلمان، اهالی رسانه و هنرمندان مشارکت داشته و دیگران را تشویق به مشارکت کنند.

قاسمی با بیان اینکه امروز تخریب و یا تضعیف دولت و مجلس، تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: یکی از مسائلی که دشمنان ما در اذهان مردم مطرح می‌کنند این است که رأی دادن فایده‌ای ندارد، چرا که مسئولان قبل و بعد با هم تفاوتی ندارند، در حالی که شاهد هستیم دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای خوبی داشته است.

امام جمعه بخش کویرات افزود: امروز موعد روشنگری است و به فرموده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسئولان باید دستاوردهای نظام و انقلاب را بازگو کنند.

قاسمی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به فرماندار آران و بیدگل که به نمایندگی از مردم فرهیخته بخش کویرات و نمازگزاران جمعه نکاتی را که از جمله مطالبات به حق مردم منطقه و بخش کویرات است، بیان کرد، گفت: فرماندار این منطقه تمام تلاش خود را در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم منطقه داشته اما انتظار مردم از شما فرماندار بسیجی و ولایی بیشتر از فرمانداران قبلی است چرا که این دولت مردمی است و بنایش خدمت رسانی صادقانه و خالصانه است.

وی تصریح کرد: مواردی که لازم است فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به طور جد پیگیری کند، لزوم راه‌اندازی نمایندگی صدا و سیما جهت پوشش اخبار بخش کویرات، ضرورت ساختمان مجزا و مستقل اداره آموزش و پرورش با توجه به استعدادهای درخشان منطقه، با توجه به فاصله بخش با مرکز شهرستان شعبه اداره ثبت و اسناد و املاک در منطقه که به طور جد پیگیری شود.

قاسمی در ادامه افزود: با توجه به دو بانده شدن جاده کاشان- ابوزیدآباد و حوادث دلخراش تصادفات زیاد جاده‌ای از فرماندار به خاطر پیگیری و تسریع در روند انجام آن تشکر کرده و مجدانه می‌خواهیم که سرعت و شتاب بیشتری به این امر حیاتی داده شود، با توجه به مسافت طولانی بخش با مرکز سلامت و بیمارستان شهرستان آران و بیدگل تقاضای عاجزانه در تسریع و تکمیل پروژه بیمارستان و حضور پزشک و کادر مجرب به جهت اقدامات اولیه حیاتی بیمار است، ضمن اینکه به آزمایشگاه و مراکز تصویربرداری و پزشک متخصص نیاز جدی هست.

وی اضافه کرد: وجود هنرستان دخترانه و نبود کلاس و مدرسه به جهت فرسوده بودن مدارس قدیمی که واقعاً باید تخریب بشود، در بخش ورزشی بخش کویرات فاقد هرگونه زمین ورزشی و امکانات برای جوانان است که امیدوارم با پیگیری شورا و همکاری و همراهی فرماندار این امر محقق شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود آب کشاورزی می‌طلبد فرماندار در جهت جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال در منطقه و راه‌اندازی کامل شهرک صنعتی اقدام مؤثری انجام دهد، راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی که از ضروریات این منطقه است، پیگیری احداث پاسگاه فرماندهی انتظامی، راه‌اندازی سایت اداری و استقرار حداقل نمایندگی‌های ادارات در بخش نیز از دیگر ضروریات منطقه است.

وی تأمین حداقل دو دستگاه اتوبوس برای مسیر ابوزیدآباد به شهرستان و نظارت عالی بر پخت نان منطقه را نیز از فرماندار شهرستان خواستار شد.

کد خبر 719441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.