اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان باشت معرفی شدند

فرماندار شهرستان باشت از معرفی اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد نادر گرامی روز _جمعه، بیست‌ودوم دی_ در حاشیه آئین معرفی هیئت بازرسی انتخابات شهرستان باشت، اظهار کرد: در این جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان در معرفی شدند.

وی افزود: مهراد ظفری به عنوان بخشدار مرکزی رئیس هیئت بازرسی و دو تن از کارمندان ادارات فرهنگیان خوشنام و رئیس شرکت مخابرات دو عضو و دبیر این هیئت بازرسی هستند.

فرماندار شهرستان باشت گفت: در هیئت اجرایی بخش بوستان با توجه به اینکه ۱۳ شعبه اخذ رأی داریم هیئت اجرایی بخش به این نتیجه رسیدند که در شهر بوستان چون ملاک انتخابات سال ۱۳۹۸ یعنی آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و با توجه به قرار گرفتن شهر بوستان در محور ترانزیتی یک شعبه به شعبات بخش بوستان اضافه شود.

وی تصریح کرد: در کمیته فناوری آن تن‌دهی ۴۷ شعبه طی سه مرحله بررسی و آخرین بحث آنتن دهی رصد و به حوزه فناوری استان ارسال شد.

گرامی با بیان اینکه از مجموع ۴۷ شعبه ۱۹ شعبه ثابت شهری در شهر باشت و بوستان و ۲۸ شعبه سیار روستایی داریم، خاطرنشان کرد: این روستاها شامل ۱۲۹ روستا یا محله می‌شود و ۱۰۵ روستا طبق قابل آنتن دهی هستند و ۲۴ روستای دیگر فاقد آن تن‌دهی یا آن تن‌دهی ضعیف دارند.

وی درباره چگونگی اخذ رأی، گفت: اخذ رأی از واجدین شرایط رأی با یک دستگاه احراز هویت و دو سیستم ارتباط ussd و APN انجام می‌شود تا بتوانیم روستاهایی که در آن تن‌دهی مشکل دارند با پیگیری از حوزه مدیرکل ارتباطات فناوری و همچنین کمیته فناوری انتخابات این مشکل و معضل را حل کنیم که شاهد یک انتخابات خوب در شهرستان و مشارکت حداکثری در شهرستان باشیم.

فرماندار باشت با اشاره به دستور کار جلسه امروز، افزود: جلسه امروز که با حضور مدیرکل بازرسی که رئیس هیئت بازرسی انتخابات در استان هستند برگزار شد و حکم اعضای کمیته بازرسی انتخابات در این جلسه تقدیم آنها شد و توصیه و تذکرات لازم به اعضای بازرسی انتخابات شهرستان داده شد.

وی ضمن تذکر مجدد خطاب به هیئت بازرسین، گفت: ضمن رعایت اصل قانون در انتخابات و بی طرفی در انتخابات حتماً مدنظر داشته باشند و کسانی را به عنوان بازرسان در هر شعبه انتخاب کنند که مورد اعتماد مردم و اعضای شعبه‌های اخذ رأی و مردم نسبت به این بازرسان اعتماد بالایی داشته باشند.

کد خبر 719431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.