۱۰۰ مخزن ویژه نمک در شهر اراک، جانمایی، نصب و شارژ شده است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: این شهرداری چندین روز قبل از آغاز فصل زمستان، به منظور مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از ریزش‌های جوی در معابر و خیابان‌ها، از آمادگی لازم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، مهدی فدوی اظهار کرد: جانمایی و نصب مخازن ویژه نمک در تقاطع‌ها و سطوح شیبدار که در مواقع بارش برف دچار لغزندگی می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند از چندین روز قبل آغاز فصل زمستان، اقدام به نصب و شارژ ۱۰۰ عدد مخزن ویژه نمک در معابر سطح شهر با اولویت تقاطع‌های غیرهسمطح و سطوح شیب دار و همچنین معابر پرتردد کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، تاکید کرد: مخازن ویژه شن و نمک بمنظور دسترسی سریع شهروندان و پرسنل خدمات شهری برای پخش در معابر حادثه خیز و لغزنده سطح شهر آماده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین کیسه‌های نمک بین مدارس، مساجد و ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر توسط عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، توزیع شده است.

فدوی گفت: در حال حاضر به اندازه کافی شن و نمک تهیه و در انبارهای شهرداری اراک نگهداری می‌شود تا در صورت نیاز در شرایط برودت سرما و ادامه بارش برف از آن استفاده شود.

کد خبر 719426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.