داوطلبان همه‌ی جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال حضور دارند

امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر اینکه نهادهای نظارتی منطبق با قانون اقدامات خود را انجام داده‌اند، گفت: داوطلبان همه‌ی جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز _ جمعه بیست و دوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ۱۰۰ روز است که شاهد جنایت در غزه هستیم و همه می‌بینیم که نظام استکباری به سرکردگی اسرائیل جنایتکار، مردم مظلوم غزه را به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: امروز همه شاهد هستیم که جنگ بین حق و باطل از همه تاریخ آشکارتر و شفاف‌تر شده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اما ما قطعاً در آینده نزدیک به برکت خون شهدا شاهد به پیروزی رسیدن محور مقاومت خواهیم بود.

حجت الاسلام براتی زاده در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری است که باید تمامی دستگاه‌ها از توانمندی خود برای برگزاری هر چه بهتر آن بهره ببرند.

وی افزود: همگرایی خوبی بین مدیران خراسان شمالی برای برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود دارد و به امید خدا شاهد مشارکت سیاسی حداکثری در اسفند ماه امسال خواهیم بود.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مبنای بررسی صلاحیت‌ها قانون است، گفت: داوطلبان انتخابات این دوره از همه جناح‌ها وجود دارند و دستگاه‌های نظارتی به خوبی تکالیف خود را عمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان، تبلیغات انتخاباتی را در مهلت قانون شروع کنند، گفت: داوطلبان و هواداران آنها نباید نسبت به هم توهین داشته باشند بلکه باید برنامه‌های خود را برای توسعه استان اطلاع رسانی کنند.

براتی زاده خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در حوزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی تمام فعالیت‌های داوطلبان، مدیران اجرایی و همه افرادی که در این مهم دخیل هستند، رصد می‌کند.

کد خبر 719422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.