دولت قبل در زمینه مسکن عملکرد مطلوبی نداشت

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دولت قبل در زمینه مسکن عملکرد مطلوبی نداشت و اگر به این موضوع توجه می‌شد، امروز با مشکلات عدیده مواجه نبودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه ما مفتخر به محبت اهل بیت علیهم السلام و شیعه بودن هستیم، اظهار کرد: کسانی که به ائمه اطهار ایمان و محبتی ندارند سرنوشت بدی دارند.

وی به فرار شاه از ایران اشاره کرد و افزود: شاه ایرانی بود، اما بیگانه با فرهنگ، تمدن و مذهب ایران بود، پدر او با کودتای آمریکایی و انگلیسی روی کار آمد که توسط استعمار و استکبار از قدرت پایین کشیده شد در مرحله بعد فرزند او دست نشانده آنها شد و کسی بود که عزت نداشت، سرافکنده بود و وابسته و عنصری دست نشانده بود.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: نهایت فرهنگ توجه به ارزش‌های اسلامی و تقویت آن است، اما در زمان طاغوت این فرهنگ تحقیر شد و وابسته بودن به کشوری همچون آمریکا که مجبور باشی حق توحش پرداخت کنی، این موضوع نشان از نهایت ذلت و حقارت است، برخی امروز سنگ پهلوی را به سینه می‌زنند و آرزو دارند باز آمریکا بر این سرزمین مسلط شوند اما این آرزو را به گور می‌برند، آمریکا و استعمار تمام شد زیرا انقلاب اسلامی آنها را به شکست کشاند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، تصریح کرد: جبهه استعمار و استکبار در جنایتی بر علیه خاک سرزمین یمن حمله کردند و آنها نشان دادند در جنایات غزه شریک هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند حمله به یمن پاسخ کوبنده‌ای خواهند داشت، این حمله اشتباه بود و شما شکست خواهید خورد، زیرا یمن رژیم صدام نیست که با حمله شکست بخورد، یمن دولت قانونی دارد و مردم پشتیبان این کشور هستند و این حضور سبب اقتدار آنها و شکست شما خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مسکن ملی در شهر یاسوج، گفت: اگر دولت سابق در این راستا اقدام جدی انجام داده‌بود، امروز مسکن وضعیت مطلوب‌تری داشت و سبب رونق اشتغال، اقتصاد و سرپناه می‌شد.

خطیب جمعه یاسوج افزود: خطوط تولیدی باید رونق پیدا کند تا ظرفیت‌های مختلف آن نظیر اشتغال، ثروت و… فعال شود.

کد خبر 719419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.