میزخدمت مصلی شهرکرد موجب امیدآفرینی شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: میز خدمت مصلی شهرکرد باید هر هفته پررنگ تر از هفته قبل باشد مردم از سراسر استان برای رفع مشکلاتشان به مصلی می‌آیند و این میزخدمت باعث امیدآفرینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری امروز_ جمعه بیست‌ودوم دی_ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: ماه رجب آنقدر دارای فضیلت، برکت و نورانیت است که باید هنرمندان، رسانه‌ها، نویسندگان، شاعران و.. برای بیان ویژگی‌های این ماه پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: این سه ماه رجب، شعبان و رمضان را باید مغتنم شمارد و سعی کرد از ظلمات درون به سوی کمال مطلق حرکت کنیم.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به ایام اعتکاف تصریح کرد: الحمدالله اعتکاف مورد استقبال جوانان قرار گرفته و این نشانه دین‌داری این نسل است.

وی با اشاره به سالگرد فرار شاه از ایران بیان کرد: محمدرضا پهلوی با نهایت ذلت و با خشم ملت از ایران خارج شد این عاقبت طاغوت و ظالم است که تا آخر عمر در غربت بماند و همان‌جا بمیرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: باید لحظه از مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم درنگ نکرد و مردم ایران اسلامی همین گونه بوده و هستند.

وی با اشاره با بیان این که گرفتن حق مردم، تحکیم پایه انقلاب و ایران و مأیوس کردن دشمن از آثار انتخابات است تاکید کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به انتخابات پیش رو دارند و با چشم نافذ و بصیر خود اموری را این انتخابات می‌بیند که به چشم همگان نمی‌آید.

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: حضور در انتخاب یک تکلیف شرعی و یک حرکت جهادی است حرکت جهادی از رو که هم داعشی های داخل کشور را مأیوس و دست آنان را کوتاه و هم داعشی های بیرون و اربابانشان را ناامید می‌کند.

وی اضافه کرد: مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند و در خدمت مردم باشند که این باعث اعتماد مردم و امید در آنان می‌شود.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: میز خدمت مصلی شهرکرد باید هر هفته پررنگ‌تر از هفته قبل باشد مردم از سراسر استان برای رفع مشکلاتشان به مصلی می‌آیند و این میز خدمت باعث امیدآفرینی شده است.

وی ابراز کرد: توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش قهرمان جمهوری اسلامی به تلافی توقیف نفتکش ایران در اردیبهشت سال گذشته بود و این نشان داد که ایران از حق خود کوتاه نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حادثه کرمان خاطر نشان کرد: این خرده داعش‌ها و اربابانشان منتظر انتقام ما باشند و بدانند جمهوری اسلامی هر جنایت و ظلمی را به موقع خودش پاسخ می‌دهد

کد خبر 719414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.