یمن در هدف قرار دادن تمام اهداف متخاصم در خشکی و دریا تردید نخواهد کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن در دفاع از حاکمیت و استقلال این کشور در هدف قرار دادن منابع تهدید و تمامی اهداف متخاصم در خشکی و دریا تردید نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ یحیی سریع، در واکنش به حملات شب گذشته ائتلاف آمریکایی _ انگلیسی به یمن، بیانیه نیروهای مسلح یمن را قرائت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال فرموده است: فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

(هر که به ستم بر شما دست دراز کند او را از پای در آورید به قدر ستمی که به شما رسانده است، و از خدا پروا کنید و بدانید که خدا با پرهیزکاران است.)

دشمن آمریکایی-انگلیسی با ۷۳ حمله به یمن، شهر صنعا پایتخت، استان‌های حدیده، تعز، حجه و صعده را مورد هدف قرار داد.

این تجاوز به شهادت ۵ نفر و مجروح شدن ۶ نفر دیگر منجر شد، اما ما را از موضع خود در حمایت از مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم متجاوزان منصرف نخواهد کرد.

دشمن آمریکایی و انگلیسی مسئولیت کامل تجاوز جنایت‌کارانه خود به مردم یمن را بر عهده دارد و بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

نیروهای مسلح یمن در دفاع از یمن، حاکمیت و استقلال این کشور در هدف قرار دادن منابع تهدید و تمامی اهداف متخاصم در خشکی و دریا تردید نخواهند کرد.

این تجاوز وحشیانه یمن را از موضع "حمایت از مردم مظلوم فلسطین" منصرف نخواهد کرد و نیروهای مسلح یمن بر ممانعت مستمر خود از حرکت کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که از طریق دریاهای سرخ و عرب عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند، ادامه خواهد داد.

خدا ما را بس است و او بهترین پشتیبان و بهترین حافظ و بهترین یاور است.

زنده باد یمن آزاد، عزیز و مستقل؛

پیروزی متعلق به یمن و همه آزادگان این ملت است.»

کد خبر 719402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.