بارش‌ها در شهرکرد بسیار ناچیز است

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش بعد از ظهر امروز_ جمعه بیست دوم دی_ در شهرکرد آغاز خواهد شد ولی بارش‌ها بسیار ناچیز خواهد بود.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی از دیروز_ پنجشنبه بیست‌ویکم دی_ و با تقویت این سامانه در استان هشدار نارنجی صادر شده است و این بارش در غرب و شمال غرب چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: این سامانه سامانه ضعیف بوده و بیشتر بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ به صورت برف و اردل برف و باران و تا بعد از ظهر امروز_ جمعه بیست و دوم_ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: در گردنه‌های غرب استان شاهد کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها هستیم از رانندگان عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضرور در این مناطق پرهیز کنند.

وی بیان کرد: بارش بعد از ظهر امروز_ جمعه بیست دوم دی_ در شهرکرد آغاز خواهد شد اما بارش‌ها بسیار ناچیز خواهد بود.

چراغپور با اشاره به میزان بارش‌ها در استان، بیان کرد: بارش‌ها تاکنون در کوهرنگ ۶/۴، لیرابی ۲/۷، بازفت ۴، اردل ۰/۴، سورشجان ۰/۱، آلونی ۰/۲، صمصامی ۰/۵ بوده است.

وی گفت: امروز _ بیست و یکم دی_ حداقل دما شهرکرد _۱، کوهرنگ ۲، بروجن _۱ و لردگان ۱ درجه بوده است.
چراغپور خاطر نشان کرد: با خروج این سامانه از استان شاهد کاهش دما خواهیم بود و روز یکشنبه و دوشنبه سامانه ضعیف دیگری وارد استان خواهد شد.

کد خبر 719372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.