هدف کانون حمد ایرانیان ارتقا کیفیت زندگی بیماران سخت درمان است

مدیرعامل کانون حمد ایرانیان گفت: هدف کانون حمد ایرانیان ارتقا کیفیت زندگی بیماران سخت درمان است و توجه بسیاری به نیازهای جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی بیماران دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا ایرج‌پور صبح امروز _جمعه بیست‌ودوم مهر_ در جشن پروانه‌ها اظهار کرد: هدف کانون حمد ایرانیان ارتقا کیفیت زندگی بیماران سخت درمان است.

وی با بیان اینکه در کانون حمد ایرانیان میزبان یک گروه از بیماران سخت درمان هستیم، افزود: کانون حمایت و مراقبت از بیماران سخت درمان ایرانیان حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی را هدف‌گذاری کرده است و توجه بسیاری به نیازهای جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی بیماران دارد.

مدیرعامل کانون حمد ایرانیان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ فعالیت این کانون به شکل رسمی آغاز شده است، تاکید کرد: تاکنون به بسیاری از اهداف رسیده‌ایم، اما مسئولیت‌های سنگینی از جمله تأسیس خانه‌های هاسپیست برای این بیماران نیازمند همکاری تمام مسئولان کشوری است.

ایرج‌پور با بیان اینکه در کشور حدود یک دهه است که به مقوله مراقبت‌های حمایتی تسلیمی پرداخته شده است، گفت: امروز استفاده از هاسپیست یا خانه‌هایی که مشابه خانه افراد بیمار است مورد توجه جهان قرار گرفته است.

کد خبر 719370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.