تظاهرات آمریکایی‌ها مقابل کاخ سفید در محکومیت حمله به یمن + فیلم

تعدادی از مردم آمریکا در اعتراض به حملات آمریکا به یمن در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و خواستار پایان حملات شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، معترضان ضد جنگ در نیویورک در اعتراض به حملات آمریکا و انگلیس به یمن تظاهرات کردند.

همچنین به نقل از منابع آمریکایی، تعدادی از مردم آمریکا در اعتراض به حملات آمریکا به یمن در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و خواستار پایان حملات شدند.

تظاهرات آمریکایی‌ها مقابل کاخ سفید در محکومیت حمله به یمن

ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که معترضان در حال تجمع در میدان تایمز با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان پایان اشغال فلسطین توسط اسرائیل و توقف بمباران یمن توسط آمریکا هستند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از «چند مقام آمریکایی» گزارش داد که ارتش‌های آمریکا و انگلیس «بیش از ۱۲ سایت مورد استفاده توسط حوثی‌های یمن» را هدف قرار دادند.

این اهداف نظامی شامل مراکز لجستیکی، سامانه‌های دفاع هوایی و اماکن انبار تسلیحات بوده است.

سی. ان. ان نیز گزارش داد که موشک‌های تاماهاوک از سکوهای هوایی، زمینی و زیرسطحی شلیک شدند و هدف از این حملات کاستن از حملات مداوم حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ بود.

این گزارش افزود که اهداف مورد حمله شامل سامانه‌های راداری، محل نگهداری پهپادها و سایت‌های پرواز آنها، انبار موشک‌های بالستیک و کروز و سایت‌های شلیک آنها بود.

تظاهرکنندگان شعارهای «دست از خاورمیانه بردارید»، «دست از یمن بردارید»، «بگذارید یمن زندگی کند» و «دست از غزه بردارید» سر دادند.

کد خبر 719359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.