انجام ۵ عملیات مردم‌یاری توسط پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از انجام پنج عملیات مردم یاری توسط این پایگاه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی _پنجشنبه، بیست‌ویکم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج سورتی پرواز اورژانس هوایی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومان را به بیمارستان‌های استان‌های کرمانشاه و همدان منتقل کنند.

وی افزود: طی این عملیات‌ها ۲ مورد مصدوم سوانح و حوادث را از شهرستان‌های دالاهو و قصرشیرین و یک مورد سوختگی شدید را از یکی از روستاهای کرند غرب به بیمارستان کرمانشاه منتقل شد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه ادامه داد: همچنین یک مورد مشکل قلبی از شهرستان فامنین و یک مورد مادر باردار را از رزن توسط بالگردهای این پایگاه به بیمارستان‌های همدان منتقل شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

عینی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 719322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.