هرگونه حفاری در شهر یزد تا پایان فصل زمستان ممنوع است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اعلام شهرداری یزد در خصوص ممنوعیت حفاری در ماه‌های بهمن و اسفند هرگونه حفاری در شهر یزد توسط هر دستگاه اجرایی در این دوماه، ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی با بیان اینکه با توجه به اعلام شهرداری باید همه حفاری‌ها تا پایان دی ماه تمام شود، اظهار کرد: شهرداری یزد به عنوان متولی شهر، حفاری‌ها را ممنوع کرده است تا برای مردم مشکل ایجاد نشود، درخواست می‌شود دستگاه‌های اجرایی تا فرصت داده شده حفاری خود را انجام دهند.

وی افزود: همچنین اصلاح هندسی میدان بزرگ امام علی (ع) در حال انجام است و بنا به درخواست تعداد زیادی از مردم، اصلاح هندسی تقاطع‌ها، میادین و معابر توسط شهرداری در بیش از بیست نقطه از شهر اقدام شده است که قطعاً کاهش ترافیک را در بر داشته و رضایت مردم نیز جلب خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت نوزدهم دی سالروز قیام مردم قم، ادامه داد: مردم این شهر برای اعتراض به مقاله منتشر شده علیه امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات تجمع اعتراضی داشتند که توسط رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شد، اما در گرامیداشت چهلم این شهدا در تبریز تجمع شد و سپس در چهلم این شهدا مردم دارالعباده یزد در محل مسجد روضه محمدیه تجمع داشتند که توسط رژیم شاه تعداد از مردم یزد و تبریز نیز به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: این حرکت‌ها باعث جرقه و خیزش مردمی برای انقلاب شد و همچنان ادامه یافت تا در بهمن ۱۳۵۷ منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد؛ مردم دارالعباده و دارالعلم یزد همواره پای انقلاب و نظام بوده و هستند و هر کجا نیاز شده، به لحظه و خودجوش در همه صحنه‌ها از جان و مال خود برای اسلام و انقلاب گذشته‌اند، یاد همه شهدای عزیز را گرامی می‌داریم.

سیفی همچنین سالروز شهادت میرزا تقی امیرکبیر گرامیداشت و گفت: امیرکبیر به دلیل اصلاحات زیاد، فعالیت‌های عمرانی و تأسیس مدرسه علمیه و دارالفنون و مبارزه با انحرافات دینی مورد دسیسه قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 719305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.