۲.۷ میلیون ایرانی زیر چتر بیمه روستایی و عشایری هستند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از عضویت ۲.۷ میلیون ایرانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بیت‌الله برقراری امروز _پنجشنبه، بیست‌ویکم دی_ در جمع خبرنگاران در کرمانشاه با بیان اینکه گسترش چتر بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را در برنامه داریم، اظهار کرد: در تلاش برای جذب حداکثری کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم و می‌خواهیم ضریب پوشش بیمه‌ای این قشر مولد را بالا ببریم.

وی مأموریت اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را گسترش عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: بیمه یکی از ارکان توسعه کشور به شمار می‌رود و امیدواریم با زیر پوشش بیمه رفتن کشاورزان، روستاییان و عشایر شاهد تحقق بیشتر عدالت اجتماعی باشیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از این صندوق به عنوان یک صندوق جوان و پویا یاد کرد و گفت: در تلاشیم این صندوق را به عنوان برترین صندوق بیمه‌ای کشور مطرح کنیم.

وی با اشاره به مثبت بودن تراز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی برای مثبت ماندن تراز بیمه‌ای صندوق، پویایی آن را حفظ کنیم.

برقراری با بیان اینکه هم‌اکنون دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، گفت: حدود ۹ میلیون نفر در کشور واجد شرایط تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، هستند.

وی با بیان اینکه در طول دو سال اخیر حدود ۷۰۰ هزار بیمه شده جدید به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اضافه شده‌اند، گفت: این میزان جذب معادل ۵۶ درصد جذب افراد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه اشاره‌ای هم به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح بیمه تکمیلی برای اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سه استان همدان، آذربایجان شرفی و اصفهان داشت و گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در سال ۱۴۰۳ همه مستمری بگیران صندوق را زیر پوشش بیمه تکمیلی ببریم.

کد خبر 719291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.