برد اقتصادی آبادانی‌ها مقابل رایزکو

هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال زنان برگزار شد و تیم‌های پالایش نفت آبادان، شاهین نوین نطنز و مس رفسنجان مقابل حرفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال زنان امروز پنجشنبه _ بیست‌ویکم دی _ برگزار شد.

پالایش نفت آبادان ۱ _ رایزکو صفادشت ۰

در اولین جدال این هفته دو تیم نفت آبادان و رایزکو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت تقابل آن‌ها با تک گل محدثه محمدی به نفع نماینده آبادان به پایان رسید.

شاهین نوین نطنز ۳ _ مهرعظام تهران ۱

در دیگر دیدار هفته یازدهم نماینده نطنز به تقابل با مهر عظام پرداخت و در نهایت موفق شد با دبل سحر زمانی و گلزنی صبا کشاورزی رقیب پایتخت نشین خود را از پیش رو بردارد، همچنین هلیا معظمی یکی از گل‌های خورده مهرعظام را جبران کرد.

نوا آمل ۰ _ مس رفسنجان ۳

در این هفته نماینده آمل موفق به ارائه عملکرد مطلوبی برابر مدعی فصل نشد و در نهایت با نتیجه سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

ملی حفاری اهواز ۳ _ سایپا تهران ۳

در آخرین تقابل هفته یازدهم شاهد یک بازی جذاب و مهیج بودیم چراکه سایپا تهران ابتدا از حریف خود با یک گل عقب ماند، اما با یک کامبک شیرین به بازی برگشت، طولی نکشید که ملی حفاری نیز گل‌های خورده را جبران کرد تا این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان برسد. نماینده اهواز با دبل سحر پاپی و گلزنی سارا شیربیگی به جدال خود پایان داد و در سوی مقابل نیز مهسا نظری، نسیمه غلامی و زیبا افروغ برای خودرو سازان موفق به گلزنی شدند.

کد خبر 719237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.