خدمت‌رسانی به ۳۰ هزار بیمار در بیمارستان و کلینیک تخصصی کوثر سمنان

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان از خدمت‌رسانی به حدود ۳۰ هزار بیمار در بیمارستان و کلینیک تخصصی کوثر سمنان در ۹ ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، محمد فروزش‌فرد اظهار کرد: خدمت‌رسانی به ۳۰ هزار بیمار در بیمارستان و کلینیک تخصصی کوثر سمنان در ۹ ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذر ماه سال‌جاری، ۱۲ هزار و ۳۳۴ بیمار در بخش‌های این بیمارستان بستری شدند و در مدت مذکور ۸ هزار و ۶۶۷ مورد عمل جراحی در این بیمارستان انجام شد.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ هزار نفر به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره یک دانشگاه واقع در ضلع جنوبی بیمارستان کوثر مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند. همچنین مراجعین بخش اسکوپی حدود ۱۸۴۵ نفر (آندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی و…)، مراجعین به واحد سی تی آنژیوگرافی ۱۴۸۵ نفر، تعداد مراجعین به آزمایشگاه و رادیولوژی به ترتیب حدود ۱۱۹ هزار و ۱۸۸ و ۳۳ هزار و ۵۲۹ مورد و مراجعین به بخش دیالیز حدود ۱۰۶۷ نفر بوده است.

فروزش‌فرد تصریح کرد: دستگاه MRI پیشرفته در خرداد ماه سال جاری به مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر تحویل داده شد و بهره‌برداری آزمایشی این دستگاه در آبان سال‌جاری انجام شد، همچنین کلینیک زخم در اردیبهشت سال جاری در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کوثر شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: به همت خیرین و پیگیری مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر، دو دستگاه ونتیلاتور تنفسی، دستگاه دئودنوسکوپ (ERCP)، یک دستگاه ست کامل کرانیوتومی، یک دستگاه پالشن جراحی قلب و سه دستگاه ویلچر برای استفاده به بخش‌های مختلف این بیمارستان تحویل داده شد.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان گفت: مأموریت اصلی بیمارستان کوثر، تأمین خدمات با کیفیت برای بیماران و ارتقای سطح رضایتمندی بیماران از اهداف این مرکز است.

کد خبر 719235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.