اهالی رسانه نقش تبیینی خود را در جامعه ایفا کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: خبرنگاران ما نباید منفعل باشند بلکه باید نشست‌های مختلفی را برگزار و نقش تبیینی خود را در جامعه ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز _پنج‌شنبه بیست‌ویکم دی_ در مراسم سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و تشکیل سازمان بسیج رسانه، اظهار کرد: بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در جامعه داشته و تولید محتوا کند.

وی افزود: توقع ما از بسیج رسانه و خبرنگاران این است که ابتدا تعهد داشته باشند و مطالب را به درستی منتقل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه تعهد خبرنگار یک مسئله انسانی است، ادامه داد: دقت در نگارش مطالب و کاربرد درست کلمات در متن خبر نیز یکی از دیگر نکات مهمی است که باید اهالی رسانه آن را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر کیفیت بخشی به اخبار تولیدی تاکید کرد و گفت: برخی از اوقات اخبار کیفیت لازم را نداشته و سرد و بی روح است که باید افزایش کیفیت در اخبار منتشره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خبرنگاران ما نباید منفعل باشند بلکه باید نشست‌های مختلفی را برگزار کرده و نقش تبیینی خود را در جامعه ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: یک خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی باید شجاع و نترس باشد و از خمودگی و ترس پرهیز کند.

عیسی فلاحی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز نیازمند این هستیم که رسانه‌های ما همدلی و وحدت بیشتری داشته باشند چون هر جا وحدت داشته‌ایم موفق بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما نباید از تبلیغات استکبار جهانی واهمه داشته باشند و باید شجاعانه نقش خود را ایفا کنند.

کد خبر 719232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.