اجرای طرح همیاران مشارکت قوی برای دانش‌آموزان در دستور کار باشد

استاندار سمنان گفت: راهکارها و ایده‌های خلاق در راستای تحقق مشارکت قوی و همچنین اجرای طرح همیاران مشارکت قوی برای کودکان و دانش‌آموزان به منظور ترغیب والدین و اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رای در دستور کار آموزش و پرورش باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم دی_ در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان سمنان اظهار کرد: راهکارها و ایده‌های خلاق در راستای تحقق مشارکت قوی و همچنین اجرای طرح همیاران مشارکت قوی برای کودکان و دانش آموزان به منظور ترغیب والدین و اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رأی در دستور کار آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به منظور افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفت و به همین واسطه خدمات و اقدامات ارزشمندی برای استان سمنان نیز رقم خورده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در خصوص سوادآموزی توسط شورای پشتیبانی سواد آموزی استان تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که ضرورت دارد تا در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی، اقدامات در حوزه جامعه هدف مخاطبین تقویت شود.

هاشمی تصریح کرد: ارزیابی ماهانه و فصلی از شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان توسط دبیرخانه شورای آموزش و پرورش استان انجام گیرد.

به گزارش ایمنا، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان سمنان به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری، در حال برگزاری است.

کد خبر 719230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.