عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ دی‌

در این بسته خبری از وجود ۷۵ ساختمان ناایمن در تهران تا طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج رونمایی شد و ۷۰۰میلیارد ریال از طلب کارکنان شهرداری یاسوج پرداخت شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اقدامات ویژه شهرداری تهران برای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب کارت‌خوان‌های جدید در اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی و همچنین بازسازی اتوبوس‌های فرسوده پایتخت خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ دی‌

عملکرد شهرداری همدان در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری ضعیف است

حمید بادامی نجات، عضو شورا و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملکرد شهرداری در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری ضعیف و ناقص است و در ۱۰ ماه اخیر اقدام تأثیرگذار مشاهده نکرده‌ایم.

۱۵۰ معتاد متجاهر از سطح شهر خرم آباد جمع آوری شد

حمید علیرضایی، معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: ۱۵۰ معتاد متجاهر با هدف تأمین امنیت، حفظ سلامت و بهداشت شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون از سطح شهر جمع‌آوری و برای بازپروری تحویل کمپ ماده ۱۶ بهزیستی شده است.

رفع مشکل استعلام حریم کیفی محیط زیست برای انهار سطح شهر در دست اقدام است

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه گفت: استعلام حریم کیفی محیط زیست نسبت به انهار در سطح شهر یکی از مشکلات اصلی شهر است که رفع آن در دستور کار قرار گرفته است.

طرح ضربتی امحای موش در ورامین آغاز شد

مجتبی نظری، معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: به منظور مقابله با حیوانات موذی، طرح ضربتی امحاء موش در سطح شهر آغاز شد.

۷۰۰ میلیارد ریال از طلب کارکنان شهرداری یاسوج پرداخت شد

کیوان آشنا، شهردار یاسوج گفت: ظرف سه ماه گذشته تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال از حقوق و مزایای معوقه کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری یاسوج پرداخت شده است.

آغاز جهاد عمرانی در پنج محله کم برخوردار محمد شهر کرج

مهرداد حسن زاده، شهردار محمدشهر کرج با اشاره به برنامه ریزی قرارگاه اجتماعی استان البرز برای تغییر سیمای ۶۶ محله محروم استان اعلام کرد: براین اساس جهاد عمرانی در پنج محله پرجمعیت و کم برخوردار این شهر آغاز شده است.

همدلی اصحاب فرهنگ و هنر تبریز برای آزادی مادران دربند به بار نشست

امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از ثمربخشی همراهی اهالی فرهنگ و رسانه و خیران تبریزی برای آزادی مادران دربند جرایم غیرعمد خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ دی‌

وجود ۷۵ ساختمان ناایمن در تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، تعداد ساختمان‌های ناایمن پایتخت طی یکسال و نیم گذشته از ۱۲۹ به ۷۵ ساختمان کاهش یافته؛ این در حالیست که ۵۰ درصد ساختمان‌های دولتی موجود در شهر تهران تاییدیه آتش‌نشانی را ندارند که از هفته آینده هشدارهای لازم در این خصوص را دریافت خواهند کرد.

طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج رونمایی شد

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج با هدف ارتقای پیش‌بینی، پیشگیری و مصون‌سازی از مخاطرات، رونمایی شد.

کد خبر 719225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.