زمان برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد

تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از بیست‌وجهارم دی آغاز و نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌های ایران، پیش ثبت نام رسانه‌ها برای واگذاری غرفه در محل برگزاری نمایشگاه امسال از صبح ۲۴ دی ماه از طریق وبسایت https://pressexpo.ir/ آغاز خواهد شد.

ستاد اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رسانه‌های ایران با انتشار این خبر اعلام کرده است: نمایشگاه امسال در محل مصلای تهران برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره به وقفه ۶ ساله در برگزاری نمایشگاه و تلاش بی وقفه برای برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌ها تاکید شده: «امسال در حالی نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن تا بیست‌وهشتم بهمن برگزار خواهد شد که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان-رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکوهای خبری) خواهد بود.

مرحله پیش ثبت نام برای همه رسانه‌ها آزاد است. کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات، می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند.

کد خبر 719201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.