۲۰ غرفه عرضه میوه شب عید در کرمان دایر می‌شود

با همکاری شهرداری کرمان، تعاون روستایی و اتحادیه میوه‌وتره‌بار، ۲۰ غرفه برای عرضه میوه شب عید در کرمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار پیرامون راه‌اندازی ۲۰ غرفه عرضه میوه شب عید تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه هم‌چنین مقرر شد پنج مرکز دائمی عرضه مستقیم کالاهای اساسی در کرمان ایجاد و با همکاری شهرداری کرمان، تعاون روستایی و اتحادیه میوه‌وتره‌بار غرفه‌های میوه شب عید دایر شود.

تأمین نیاز سه ماه پایانی سال در مصرف سیب درختی به میزان ۲۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ تن پرتقال از طریق تعاون روستایی و اتحادیه میوه و تره بار از دیگر مصوبات جلسه بود.

همچنین مصوب شد با توجه به سرانه مصرف سه کیلوگرم شکر برای هر نفر، اداره کل غله با کمک کارخانجات بسته‌بندی مستقر در استان نسبت به تأمین دو هزار و ۴۰۰ تن شکر در قالب بسته‌های یک و دو کیلوگرمی اقدام کند.

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ و ۴۰۰ تن گوشت قرمز برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان توسط پشتیبانی امور دام و ورود ۵۰ تن خرما به بازار برای ماه رمضان نیز از دیگر مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان بود.

کد خبر 719134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.