تلاش مهرسان برای اخذ حکم صعود

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان فردا _جمعه بیست‌ودوم دی‌_ با یک دیدار در شهر رفسنجان و دو دیدار در شهر تهران پیگیری می‌شود.

پیکان - ذوب‌آهن؛ تلاش برای صعود

دختران پیکان در سالن فدراسیون والیبال میزبان ذوب‌آهن هستند، این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به پلی‌آف صعود کنند و گاندوها با انگیزه بیشتر برای کسب امتیاز و حفظ جایگاه چهارمی پشت تور قرار می‌گیرند در طرف مقابل پیکانی‌ها برای جبران شکست دیدار رفت مقابل ذوبی‌ها و صعود یک پله‌ای می‌جنگند.

ذوب‌آهن با سه برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم و پیکان با دو برد و هشت امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

مس رفسنجان در دومین دیدار این هفته در سالن ۹ دی از تیم هوران یزد میزبانی خواهد کرد. مس در دیدار دور رفت سه بر صفر هوران را شکست داد و در حالی به دنبال تکرار پیروزی خود است که هوران یزد برای جبران شکست دور رفت پشت تور می‌ایستد. هوران یزد با دو برد و چهار امتیاز در رده ششم و مس رفسنجان با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند.

مهرسان - سایپا؛ دربی با رنگ انتقام

در سومین مسابقه هفته، شاهد دربی تهرانی‌ها در سالن فدراسیون بین تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی مهرسان تهران و سایپا هستیم. مهرسان با ۶ برد و ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم و سایپا با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند. دیدار رفت این دو تیم سه بر یک با پیروزی سایپا تمام شد.

سایپا در هفته استراحت شاگردان فریبا صادقی به دنبال کسب امتیاز و نزدیک شدن به سپاهان است و مهرسان نیز به دنبال پیروزی برای رسیدن به جایگاه دوم جدول است تا حکم قطعی صعود به پلی‌آف را دریافت کند.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر بانوان

پیکان تهران – ذوب‌آهن اصفهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۱

مس رفسنجان – هوران یزد

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۱

مهرسان تهران – سایپا تهران

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت ۱۴:۳۰

کد خبر 719128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.