لزوم گسترش خدمات CNG در شهر اصفهان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود ۱.۲ میلیون خودرو در شهر داریم، بنابراین لازم است خدمات گاز سی‌ان‌جی را بیشتر کنیم.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با قدردانی از حمایت شرکت گاز از مشترکان کم‌مصرف بهزیستی و کمیته امداد اظهار کرد: تبلیغات این موضوع باید بیشتر شود، زیرا بسیاری از شهروندان از این موضوع باخبر نیستند و می‌توانیم در دیدارها و جلسات این موضوع را با مردم مطرح کنیم.

وی افزود: در کمیته‌های نظارتی دغدغه‌های شهروندان را می‌شنویم، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها در حوزه گاز کمتر است که نشان می‌دهد در این بخش مردم با مشکل کمتری روبه‌رو هستند و جای تشکر از دستگاه مربوط را دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در این شهر تردد می‌کند، بنابراین لازم است خدمات سی‌ان‌جی را بیشتر کنیم، خاطرنشان کرد: برخی شهروندان در تأمین گاز خودروی دوگانه‌سوز خود دچار مشکل شده‌اند، بنابراین باید کمک کنیم تا گره‌ای از کسانی که در تلاش برای کاهش آلایندگی هوا هستند، باز شود.

شریعتی درباره مقررات ملی ساختمان تاکید کرد: از سوخت بهینه و صرفه‌جویی صحبت می‌کنیم، در حالی که شیوه گرمایشی در بیشتر ساختمان‌ها پکیج و رادیاتور است و روش دیگری نداریم.

وی گفت: در جهان شیوه‌هایی مطرح است که گرمادهندگی بدون لوله انجام می‌شود و خطری ندارد، اما سازمان نظام مهندسی ساختمان این روش‌ها را نمی‌پذیرد؛ باید با حضور مسئولان معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی جلسه‌ای برگزار و اینگونه موضوعات بررسی شود.

کد خبر 719116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.