راه‌اندازی بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار در راستای کنترل بازار

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار برای کنترل بازار از مهم‌ترین اقدام‌های مهار تورم در استان به‌شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی شرق استان کرمانشاه امروز _چهارشنبه بیستم دی_ به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های شرق و جمعی از مدیران کل استان به میزبانی شهرستان صحنه برگزار شد.

عبدالوحید محمدی در این ستاد تأکید کرد: باید با همت فرمانداران، شهرداران زیرساخت‌های لازم برای ایجاد این مراکز تا دی‌ماه جاری در شهرستان‌ها ایجاد شود.

وی تصریح کرد: مدیریت تورم نقطه به نقطه با هدف کاهش تورم در ماه‌های پایانی سال الزامی است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه در بحث توزیع و نظارت بر عرضه اقلام تنظیم بازار هیچ کوتاهی از مدیران مربوطه قابل گذشت نیست، ادامه داد: اقدامات لازم جهت مدیریت بازار و تأمین کالاهای اساسی انجام شود و همچنین روستا بازار و میادین میوه و تره‌بار در شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر دایر و فعال گردد.

در ادامه این جلسه هریک از فرمانداران حاضر در جلسه به بیان نظرات و تمهیدات صورت گرفته در راستای فعال سازی بازارچه‌های تنظیم بازار پرداختند.

کد خبر 719089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.