لزوم توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به متروی اصفهان/ کاهش سرفاصله زمانی در اولویت است

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: در صورتی که یک روز مترو فعالیت نداشته باشد، موجب بروز چالش‌ها و مشکلات عدیده‌ای می‌شود و تبعات سنگینی بر مسائل اجتماعی، ترافیک و افزایش ریسک تصادفات خواهد داشت، بنابراین خواستار توجه بیشتر مدیریت شهری و مسئولان استانی و کشوری به این موضوع هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه هیئت‌مدیره شرکت متروی منطقه اصفهان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان برگزار شد.

در این جلسه هادی کریمی، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گزارشی از وضعیت موجود، دغدغه‌ها و اولویت‌ها، نقاط قوت و ضعف و چالش‌های پیش رو ارائه کرد.

وی افزود: جوان بودن ساختار مدیریتی و نیروی انسانی، آشنایی کارشناسان کنونی با تجهیزات و فرآیند ساخت و توسعه، تعهد، تخصص و پایبندی مدیران شرکت، ظرفیت ایجاد مدیریت واحد حمل‌ونقل عمومی منطقه‌ای از نقاط قوت شهر است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اشاره به نقش و اهمیت مترو به‌عنوان یک سیستم حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، ایمن و دوستدار محیط زیست و الزامات تداوم خدمات شایسته و بهینه خاطرنشان کرد: در صورتی که یک روز مترو فعالیت نداشته باشد و در خدمت‌رسانی وقفه‌ای ایجاد شود، موجب بروز چالش‌ها و مشکلات عدیده‌ای می‌شود و تبعات سنگینی بر مسائل اجتماعی، ترافیک، آلایندگی هوا، مصرف سوخت، افزایش ریسک تصادفات و تحمیل فشار مضاعف بر سایر ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد داشت، بنابراین خواستار توجه بیشتر مدیریت شهری و مسئولان استانی و کشوری به این موضوع هستیم.

لزوم توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به متروی اصفهان/ کاهش سرفاصله زمانی در اولویت است

کریمی ادامه داد: رفع نواقص و تکمیل تجهیزات مورد نیاز خط یک، کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطارها، افزایش ساعات بهره‌برداری و تعداد ایستگاه‌های فعال، برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح دانش و آگاهی سرمایه‌های انسانی، برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی ناوگان مترو، توسعه حمل‌ونقل ترکیبی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها از رئوس برنامه‌های پیشنهادی است و اهتمام برای تحقق آن از اولویت‌های مهم پیش‌رو است.

کد خبر 719054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.