نگاه به جنگ تحمیلی باید راهبردی باشد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نگاه به جنگ تحمیلی باید نگاه راهبردی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محسن کریمی، عصر امروز _چهارشنبه، بیستم دی_ در اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید کاوه نبیری اظهار کرد: در سال ۶۰ مأموریتی را با شهید کاوه نبیری در مریوان داشتم، این شهید ویژگی‌های خاصی از قبیل برقراری تعامل بسیار خوب با دیگران را داشت.

وی افزود: شهید نبیری از هر مأموریتی تجارب خوبی می‌آموختند و در عین حال ورزشکار برجسته‌ای نیز بودند و به سایر رزمندگان آموزش‌های مؤثری ارائه می‌کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شجاعت شهید کاوه نبیری، زبانزد عام و خاص بود.

وی افزود: حضور شهید رحیم آنجفی و شهید کاوه نبیری بسیار به ما روحیه می‌داد، به گونه‌ای که اگر ذره‌ای ترس در وجود رزمندگان بود با حضور آن‌ها رفع می‌شد.

کریمی ادامه داد: شهید کاوه نبیری یک فرمانده تمام عیار بود، رزمندگان دفاع مقدس در سراسر طول جنگ، عاشقانه به میدان رفتند و برای رسیدن به کمال نهایی، به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: شهید کاظمی هم فرمانده‌ای بسیار شجاع و با تدبیر بود و ادب و احترام این شهید برای همه رزمندگان یک الگوی بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ اثر فرهنگی توسط برادران و خواهران در پایگاه‌های بسیج به این جشنواره ارسال شد.

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک اظهار کرد: این جشنواره دارای ۱۱ محور بود که یادواره‌های خانواده شهدای شهرستان‌ها، حجاب و عفاف، فرزندآوری، جمعیت، جهاد تبیین، کتاب و کتابخوانی، تئاتر و نمایش، تفریحات سالم، گردشگری، نشاط و شادابی و امیدآفرینی، از محورهای این جشنواره است.

به گزارش ایمنا، در این آئین از برترین فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اراک قدردانی شد.

کد خبر 719050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.