رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار، اولویت مدیریت شهری در تبریز

شهردار تبریز گفت: اولویت‌بندی مدیریت شهری در خدمات‌رسانی به محلات کم‌برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز _چهارشنبه بیستم دی_ با حضور در شهرداری منطقه ۷ به بررسی برنامه‌ها، پروژه‌ها و وضعیت فعالیت‌های این منطقه در حوزه‌های مالی، عمرانی و خدماتی پرداخت.

هوشیار در این بازدید بر اولویت‌بندی در برنامه‌ریزی‌ها با رویکرد خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در محلات کم‌برخوردار تاکید کرد و افزود: اعتمادسازی مردمی برای جلب مشارکت شهروندان و توسعه عمرانی جنوب غرب تبریز بسیار حائز اهمیت است.

شهردار تبریز استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه منطقه ۷ را مهم دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های درآمدی منطقه بسیار زیاد بوده و پتانسیل‌های مختلفی برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد که به واسطه اقدامات مؤثر در این خصوص خدمات ویژه‌ای برای رفاه و توسعه این منطقه می‌توان پیش بینی کرد.

اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز نیز در این جلسه فعالیت‌های منطقه را در چندین حوزه نام برد که می‌توان به اجرای پروژه‌های متعدد از جمله پیاده راه فجر (نگارستان)، خانه‌های مادر و کودک، قرارگاه مسکن، مسیرگشایی‌های شهید صمدی و شهید سعیدی، پارک محله‌ای ابوذر و فاز ۲ مهر ولایت اندیشه که بدون وقفه در حال اجرا است، اشاره کرد.

وی افزود: چند پروژه مهم در این منطقه با جدیت در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در موعد مقرر افتتاح و تقدیم شهروندان شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز از برنامه‌ریزی برای اجرای چندین پروژه مشارکتی و عمرانی خبر داده و گفت: توافقات اولیه با چندین سرمایه‌گذار برای احداث هایپر مارکت و فروشگاه در مساحت بزرگ و به شکل مدرن در محل فاز دوم پارک جدیدالاحداث مهر ولایت اندیشه و احداث کلینیک درمانی در محل مشخص شده صورت گرفته که از برنامه‌های مهم شهرداری در حوزه‌های سرمایه‌گذاری طی سال آینده خواهد بود.

وی ضمن تشریح برخی از اقدامات شهرداران نواحی افزود: دامنه فعالیت‌های شهرداران در چهار ناحیه منطقه هرروز گسترده‌تر و بیشتر می‌شود، به طوری که در اشل کوچک شهردار منطقه اقدامات نظارتی از قبیل پروژه‌های عمرانی، خدماتی، شهرسازی و ملاقات بدون واسطه با مردم را انجام و بازوان توانمندی در منطقه محسوب می‌شوند که در سال آتی با بودجه بندی با محوریت نواحی نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف عالی شهرداری خواهند داشت.

کد خبر 719042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.