کار سهل سنگ‌آهن بافق در روز دوئل فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون

هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان فردا _جمعه بیست‌ودوم دی_ با چهار دیدار در حالی پیگیری می‌شود که نیم فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با قهرمانی تیم سنگ‌آهن به پایان رسید. تیم سنگ‌آهن بافق و فولاد هرمزگان برای رسیدن به قهرمانی در نیم‌فصل مقابل هم قرار گرفتند که تیم سنگ آهن بافق با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به برتری رسید و به دلیل پیروزی در بازی رودررو با هرمزگان و داشتن ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر و قهرمان نیم‌فصل شد.

تیم سنگ آهن بافق یزد با ۱۲ امتیاز از هفت بازی تیم صدرنشین و فولاد هرمزگان همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر و تساوی در امتیازات در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در این هفته دختران قعرنشین سنندجی از تیم صدرنشین سنگ آهن بافق میزبانی می‌کنند و با توجه به شرایط دو تیم این دیدار احتمالاً یک‌طرفه و به سود تیم بافق خواهد.

تیم فولاد هرمزگان در خانه میزبان تیم زاگرس جنوبی کازرون با هدایت شاگردان خدیجه قانع است. فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز تیم دوم است و زاگرس جنوبی کازرون از هفت بازی خود در نیم فصل مسابقات، پنج برد و دو باخت را کسب کرده و در مجموع با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

دختران هندبالیست سپاهان با هدایت فاطمه محمدخانی در این هفته میزبان تیم نفت و گاز گچساران هستند، سپاهان با هشت امتیاز در جایگاه پنجم و تیم گچساران با سه امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

تیم‌های سنگ آهن بافق، شهدای رزکان البرز، فولاد مبارکه سپاهان، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

برنامه هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان

شهید چمران لارستان – شهدای رزکان البرز

داوران: حمیده علی نقی - شیما پناهنده

سنندج – سنگ آهن بافق

داوران: مریم صابری -پونه علیزاده

فولاد مبارکه سپاهان – نفت و گاز گچساران

داوران: ندا علیزاده - نجمه خجسته

فولاد هرمزگان – زاگرس جنوبی کازرون

داوران: لیلا منصوری - ماه منیر صادقی

جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان

۱. سنگ آهن بافق ۱۲ امتیاز

۲. فولاد هرمزگان ۱۲ امتیاز

۳. زاگرس جنوبی ۱۰ امتیاز

۴. شهدای رزکان البرز ۸ امتیاز

۵. فولاد مبارکه سپاهان ۸ امتیاز

۶. نفت و گاز گچساران ۳ امتیاز

۷. شهید چمران لارستان ۳ امتیاز

۸. سنندج صفر امتیاز

کد خبر 719006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.