انتشار فراخوان احداث پردیس خانواده‌محور در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان احداث مجموعه بزرگ پردیس خانواده‌محور در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۴۵۰ متر مربع همراه با مجموعه ورزشی، پارک و پاتوق خانواده‌محور در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اعلام شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی هفت ماه گذشته ۱۳۰ پروژه مشارکتی را شناسایی و اولویت‌بندی کردیم و تا پایان سال جاری فراخوان ۲۰ پروژه دیگر نیز اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری از مشارکت در انجام پروژه‌ها، مولدسازی دارایی‌های شهر و در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌های فنی، مالی و تخصصی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، افزود: مجموعه بزرگ پردیس خانواده‌محور در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۴۵۰ متر مربع همراه با مجموعه ورزشی، پارک و پاتوق خانواده‌محور در نزدیکی محله امین خیابان بهارستان منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح عملیاتی مجموعه بزرگ پردیس خانواده‌محور از حدود هشت سال قبل در دستور کار شهرداری قرار داشت و در نهایت با توجه به تغییر کاربری کشاورزی زمین عملیاتی و قابل واگذاری به بخش خصوصی شد.

حیدری ادامه داد: احداث سردخانه سازمان میادین میوه و تره‌بار، احداث زمین اسکیت، احداث ساختمان پزشکان پردیس، احداث مجتمع مسکونی پرهام و احداث مجموعه تجاری و اداری همت عناوین سایر پروژه‌هایی است که برای شناسایی و جذب سرمایه‌گذار به فراخوان گذاشته شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد پروژه‌های مذکور به درگاه الکترونیک سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه کنند.

کد خبر 718983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.