شهردار تهران از حقوق شهرداری‌ها در جلسات هیئت دولت دفاع کند

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهردار تهران ضروری است، مطالبات شهرداری‌ها از دولت، به ویژه سهم شهرداری‌ها از محل ارزش‌های افزوده را که از ابتدای سال‌جاری تقریباً وصولشان بسیار ناچیز بوده است،طرح موضوع کند.

توحید علی نژاداصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با توجه به برگزاری نشست اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرهای استان آذربایجان‌غربی با مدیران ارشد شهرداری تهران و مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: با توجه به حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت انتظار می‌رود به عنوان نماینده شهرداری‌ها از حقوق آنان در جلسات هیئت دولت دفاع کند.

وی در این راستا افزود: شهردار تهران ضروری است، مطالبات شهرداری‌ها از دولت، به ویژه سهم شهرداری‌ها از محل ارزش‌های افزوده که از ابتدای امسال تقریباً وصولشان بسیار ناچیز بوده را طرح موضوع کند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به وقوع بلایای طبیعی مکرر به تناسب شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان آذربایجان‌غربی و لزوم توجه ویژه به موضوعات مختلف در حوزه مدیریت بحران، بازدید از مقر فرماندهی و پایگاه‌های ویژه ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران و بهره‌مندی از تجربیات آنان را بسیار ارزشمند بود.

کد خبر 718943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.