بهره‌برداری از بازار کوثر سپاهان‌شهر در راستای شعار «رشد تولید و مهار تورم»

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌رغم وظایف تخصصی که شهرداری اصفهان بر عهده دارد، امروز (چهارشنبه) شاهد به ثمر رسیدن بازار جدید کوثر سپاهان‌شهر در راستای شعار «رشد تولید و مهار تورم» هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در آئین بهره‌برداری از بازار جدید کوثر در سپاهان‌شهر در قالب بیست‌وپنجمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: در سالی که مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» است، به‌رغم وظایف تخصصی که شهرداری اصفهان بر عهده دارد، امروز شاهد به ثمر رسیدن یکی از اقدامات همراه با شعار امام امت هستیم.

وی افزود: میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تمام تأکیدات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گام در راهی گذاشته است که علاوه بر تقویت ظرفیت‌های این سازمان، به اقتصاد خانوار کمک می‌کند.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسالت سازمان میوه و تره‌بار ساماندهی بازارها و ریل‌گذاری است تا مردم بتوانند با حداقل پرداخت‌ها نیازهای خود را با کیفیت بالا رفع کنند، گفت: سال جاری با توجه به مسیر سازمان میادین و شعار سال، تأکید شورای اسلامی شهر این بود که بتوانیم از بازوهای اقتصادی، به‌ویژه سازمان میادین شهرداری، نهایت استفاده را ببریم.

صالحی با بیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌ها این بود که بتوانیم در چند متغیر در فضای اقتصاد شهری موفق عمل کنیم، ادامه داد: توسعه رقابت، شفافیت، افزایش دسترسی و تقویت نظارت‌ها با بهره‌گیری از هوشمندسازی و فرایندهای جدید از جمله این متغیرها است که در این حوزه‌ها اقدامات خوبی در سازمان میادین انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بخشی از توسعه رقابت در بازارهای میوه هستیم، تصریح کرد: دو بازار امروز _چهارشنبه بیستم دی_ افتتاح می‌شود که امیدوارم در آینده نزدیک با ارزیابی بازخوردها، تأثیر آن بر اقتصاد خرد محلات و رعایت چارچوب‌های مربوط به این حوزه بتوانیم شاهد توسعه آن باشیم.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی تلاش‌های خوبی اتفاق افتاده است تا بتوانیم بر بازار مرکزی میوه و تره‌بار نظارت داشته باشیم و از طریق فروشگاه‌های کوثر به تنظیم بازار کمک کنیم، همچنین با توجه به تغییر الگوی مصرف خانوار باید از ظرفیت هوشمندسازی در زیرساخت‌های توزیع خدمات استفاده کنیم، اقدامی که در سازمان در حوزه بازار پروتئین و بسته‌بندی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بخش دیگری از اقدامات برای یکپارچه‌سازی خدمات میوه و تره‌بار در بازارهای میوه و تره‌بار و بازارهای کوثر در بستر مجازی اتفاق افتاده است و کامل خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه بهره‌برداری از بازار روز و فروشگاه کوثر در سپاهان‌شهر به استفاده از ظرفیت‌های فعالیتی سازمان میادین، همچنین توسعه اقتصاد خانوار و شهر کمک می‌کند، ادامه داد: ساماندهی بازارهای روز و ریل‌گذاری برای بهره‌مند کردن شهروندان از مایحتاج با حداقل قیمت، اما با کیفیت بالا در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم شرایط را برای رقابت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خرد فراهم کنیم تا خانوار و عرضه‌کننده در شرایط مناسبی قرار گیرند.

کد خبر 718912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.