نقاط ضعف بازارهای کوثر در کوثر سپاهان‌شهر به حداقل رسیده است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار کوثر سپاهان‌شهر در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیربنای ۳۳۰۰ متر مربع احداث شده است، گفت: نقاط قوت این بازارها در سال‌های گذشته تقویت شد و نقاط ضعف به حداقل رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در آئین بهره‌برداری از بازار جدید کوثر در سپاهان‌شهر در قالب بیست‌وپنجمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: کوثر جدید سپاهان شهر به‌منظور رفع دو مشکل اساسی بازار قبل طراحی و احداث شد، از جمله فضای کوچکی که متناسب با استقبال ساکنان نبود و مشکل دیگر فضای کم پارکینگ بازار بود.

وی با بیان اینکه زمین کنار مجموعه بازار کوثر سپاهان‌شهر خریداری و به پارکینگ مجموعه اضافه شد، است افزود: بازار کوثر سپاهان‌شهر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۳۰۰ متر مربع احداث شد، در این بازار نقاط قوت بازارها در سال‌های گذشته تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام تأسیسات این بازار تولیدات داخلی است، گفت: هم‌زمان با ساخت بازار کوثر دو، شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبه‌ای در راستای اهداف سازمان و سند بالادستی وزارت کشور مبنی بر ایجاد بازارهای روز میوه در مناطق پانزده‌گانه ابلاغ شد.

ماه‌آورپور ادامه داد: امروز شاهد بهره‌برداری از دو بازار کوثر سپاهان‌شهر و شهرک شهید کشوری هستیم و پایان ساخت بازار سوم در منطقه ۱۴ تا دو هفته آینده انجام می‌شود، بهره‌بردار انتخاب شده است و به چرخه خدمت‌رسانی افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشحال هستیم که گامی برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم برداشتیم و امیدوارم بتوانیم پروژه‌های بعدی سازمان را با قدرت و سرعت بیشتری پیش ببریم.

کد خبر 718897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.