عملیات خط انتقال آب مسکن ملی شهر ایلام ۹۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه عملیات اجرای خط انتقال آب طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا است، گفت: پیش‌بینی می شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز ناصری امروز- چهارشنبه بیستم دی‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت تأمین آب مسکن ملی شهر ایلام واقع در منطقه میلاد شهر ایلام خط انتقال آبی به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر از نوع لوله فولادی ۳۰۰ میلیمتری اجرا شده که آب را از مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی قائم به مسکن ملی شهر ایلام منتقل می‌کند.

وی اعتبار اجرای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حدود ۲۰۰ متر از این خط انتقال به علت وجود معارض در مسیر اجرا نشد که اگر این مشکل برطرف شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: این شرکت برای تمام شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

ناصری با بیان اینکه تأمین آب شرب پروژه‌های اقدام ملی مسکن در اولویت شرکت آبفای ایلام است، اضافه کرد: بنا به توصیه وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه‌های ملی مسکن نباید معطل تأمین آب باشد و در این زمینه ایلام عملکرد مطلوبی داشته است.

کد خبر 718893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.