انجام تشریفات گمرکی برای ۱.۴ میلیون مسافر در گمرکات کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از انجام تشریفات گمرکی برای ۱.۴ میلیون مسافر در گمرکات کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود و خروج بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر از مرزهای کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع این مسافران طی ۹ ماهه سال جاری ۶۷۰ هزار و ۸۵۰ نفر آن مسافران ورودی به کشور بوده که از طریق گمرکات پرویزخان، خسروی، شوشمی و کرمانشاه وارد کشور شده‌اند.

وی با تاکید بر روند رو به رشد ورود مسافران به کشور از طریق مرزهای کرمانشاه، افزود: مجموع تعداد مسافران ورودی به کشور در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۶ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: سهم مسافران خروجی از گمرکات پرویزخان، خسروی، شوشمی و کرمانشاه در این مدت ۷۲۹ هزار و ۳۳۲ نفر بوده که این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده اضافه کرد: در مجموع در ۹ ماهه سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۱۸۲ مسافر از مرزهای زمینی خسروی، پرویزخان و شوشمی و مرز هوایی کرمانشاه تردد داشته که تشریفات گمرکی کالاهای همراه آن‌ها توسط کارکنان گمرکات در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است.

کد خبر 718875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.