کرمانی‌ها به دوشنبه‌های نیم بهای سینما روی خوش نشان دادند

رئیس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به استقبال مردم از طرح نیم بها شدن بلیت سینما در دوشنبه، گفت: طرح نیم بها شدن بلیت سینما در کرمان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته اجرا می‌شود.

فروغ فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان با اشاره به اینکه استمرار اجرای طرح بلیت نیم‌بهای سینما منوط به منفعت مخاطبان و اقتصاد سینما در استان است، اظهار کرد: در غیر این صورت پس از اجرای آزمایشی، مجدداً در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان کرمانی از این طرح طی روزهای گذشته، افزود: امیدواریم با افزایش روزهای نیم بها شدن بلیت سینما به مدت دو روز در هفته، شاهد استقبال بیشتر هنرمندان و مردم در سینماها و استمرار طرح در شهر کرمان باشیم.

رئیس امور سینمایی از فعال بودن سالن سینماهای آسیا، شهرتماشا و تماشاخانه پارس خبر داد و تصریح کرد: سالن سینما مهتاب پس از دوران کرونا به دلیل فرسودگی سیستم سرمایشی تعطیل و با توافق سینمادار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت اصلاح و بهسازی فروردین آغاز به کار خواهد کرد؛ در غیر این‌صورت از اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از اکران فیلم‌ها، در شیوه قیمت‌گذاری بلیت سینما تغییراتی ایجاد خواهد شد که بر مبنای درجه سینما و با اختیار مدیر سینما اعمال می‌شود.

به گزارش ایمنا، طرح نیم بها شدن بلیت سینما پیش از این یک روز در هفته و روزهای سه شنبه برقرار بود که در حال حاضر با اضافه شدن روزهای دوشنبه، به دو روز در هفته افزایش یافته است.

کد خبر 718869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.