حریق در دودکش یک رستوران / فوت ۳ نفر از اعضای یک خانواده در پی مسمومیت با گاز

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در دودکش یک رستوران و فوت سه نفر از اعضای یک خانواده در پی مسمومیت با گاز خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حریق چربی‌های انباشته شده دودکش یک رستوران واقع در بلوار دانشگاه اصفهان ساعت ۲۲:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه نوزدهم دی_ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی گزارش شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از ایستگاه شماره سه به محل حریق اعزام شدند، افزود: مأموران اعزامی این سازمان قبل از سرایت شعله به دیگر نقاط رستوران، حریق را اطفا کردند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و درخواست باز کردن درِ منزل مسکونی ساعت ۲۳:۳۵ روز گذشته _سه‌شنبه نوزدهم دی_ بلافاصله اکیپ‌های ایستگاه‌های ۲۷ و یک به محل حادثه اعزام شدند.

بگدلی با بیان اینکه این حادثه در خیابان سپه رخ داده بود، افزود: پیش از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درِ طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که سه نفر از اعضای یک خانواده شامل سه زن ۲۱، ۵۲ و ۵۸ ساله در پی احتمال مسمومیت با گاز CO (با توجه به شواهد موجود) جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندان همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 718858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.