روایتی از هواپیمای آموزشی مفقود شده/ جست‌وجوها ادامه دارد

یک فروند هواپیمای آموزشی پایپر در محدوده شهرستان ساوجبلاغ دچار سانحه شد، اما پس از گذشت ساعت‌ها از عملیات جست‌وجو توسط امدادگران همچنان پیگیری‌ها ادامه دارد و خبری از لاشه هواپیما و سرنشینان آن نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حوالی غروب سه شنبه نوزدهم دی بود که خبر مفقود شدن یک فروند هواپیمای آموزشی در محدوده شهرستان ساوجبلاغ دست به دست شد، خبری که تکراری به نظر می‌رسد.

همین چند ماه پیش بود که یکی دیگر از هواپیماهای آموزشی در نظرآباد نقش بر زمین شد و دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

فرماندار ساوجبلاغ شهرستانی که هواپیما در آن ناپدید شده خبر داده است که تلاش برای پیدا کردن هواپیما و سرنشینان ادامه دارد، اما هنوز خبری نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر البرز نیز گفته است که سگ‌های زنده‌یاب و هفت تیم امداد و نجات راهی شده‌اند تا برای خانواده سرنشینان و مردم خبر خوش بیاورند.

ساعت‌ها گذشته و خبری از سرنشینان هواپیما به دست نیامده است. خبرنگار ایمنا در تماس با محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ شرایط را جویا می‌شود. وی می‌گوید: ظاهراً گروه امداد و نجات لاشه هواپیما را در یک دره حوالی روستای شلمزار کشف کرده‌اند.

خبرنگار ایمنا جویای اطلاعات تکمیلی از جمله وضعیت سلامت سرنشینان، علت وقوع حادثه و خسارت ناشی از سقوط هواپیما می‌شود که ارتباط قطع می‌شود و در تماس مجدد با فرماندار، وی اعلام می‌کند که خبر کشف لاشه هواپیما نادرست بوده است.

البرزی تصریح می‌کند: نیروهای امدادی به واسطه اعلام بومی‌ها به اشتباه افتاده‌اند و پس از بررسی دقیق صحنه متوجه شدند که خبری از لاشه هواپیما نیست.

به گفته فرماندار ساوجبلاغ عملیات جست‌وجو همچنان ادامه دارد و به محض پایان عملیات مدیریت بحران ساوجبلاغ خبر نهایی را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 718835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.