لزوم ایجاد ارتباطی همدلانه بین والدین و فرزندان به منظور تسهیل‌گری در ازدواج

روانشناس و مدرس کارگاه فرمول‌های ازدواج گفت: هدف اصلی برگزاری جلسات کارگاه فرمول‌های ازدواج، ایجاد ارتباطی همدلانه بین والدین و فرزندان است تا شاهد ایفای نقش رهبری و تسهیل‌گری والدین در امر ازدواج جوانان باشیم.

احمد مونسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارگاه فرمول‌های ازدواج ویژه والدین دارای فرزند در سن ازدواج با محورهایی از جمله آشنایی و ازدواج، عشق و ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، خواستگاری، دوران نامزدی و عقد و سال اول زندگی مشترک در دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تفاهم نداشتن والدین با فرزندان در انتخاب همسر یکی از مسائل موجود در امر ازدواج جوانان است، افزود: در این کارگاه‌ها سعی بر این بوده است که با مطرح شدن موضوعات مذکور شاهد تسهیلی در امر ازدواج جوانان و همراهی والدین با آنها به شیوه صحیح باشیم.

این روانشناس و مدرس کارگاه فرمول‌های ازدواج با بیان اینکه محور موضوعات مطرح شده در این جلسات دانش روانشناسی است، تصریح کرد: والدین و فرزندان باید شناختی صحیح از معیارهای مد نظر خود برای انتخاب همسر و عروس یا داماد آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه خوب بودن به علاوه جور بودن دو موضوع مهم و مد نظر در انتخاب همسر آینده به شمار می‌رود، ادامه داد: والدین در این کارگاه‌ها به شناخت بهتری از فرزندان خود می‌رسند و می‌آموزند که چگونه همراه آنها باشند تا با انتخابی صحیح، ازدواجی موفق داشته باشند.

مونسیان خاطرنشان کرد: در واقع هدف اصلی برگزاری جلسات کارگاه فرمول‌های ازدواج، ایجاد ارتباطی همدلانه بین والدین و فرزندان است تا شاهد ایفای نقش رهبری و تسهیل‌گری والدین در امر ازدواج جوانان باشیم.

کد خبر 718808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.