کارگاه تولید ترشیجات در شهرستان آران و بیدگل پلمب شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از پلمب کارگاه تولید ترشیجات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان علیرضا فیروزیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سلامت و امنیت غذایی و پیرو تشدید نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان شبکه بهداشت شهرستان با دستور مقام قضائی، یک کارگاه تولید ترشی واقع در آران و بیدگل را تعطیل نمودند و پرونده مربوطه جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه انواع مختلفی از ترشی و شور با استفاده از رنگهای غیرمجاز صنعتی، تحت شرایط غیربهداشتی تولید می‌شد که با پیگیری‌های همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دستور فوری دادستان شهرستان، این کارگاه تعطیل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا سپرده شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: دو دستگاه کامیونت خاور با وزن تقریبی هشت تن مواد غذایی فاسد (کپک زده)، از این کارگاه ضبط و معدوم شد و بیش از ۳۰۰ تن مواد اولیه و تولید شده در این کارگاه، تا تعیین نتیجه آزمایشات تخصصی، همچنان توقیف است.

فیروزیان تصریح کرد: خط قرمز ما، بحث سلامتی مردم در حوزه بهداشت و درمان می‌باشد که تمامی مراکز تولید و عرضه مواد غذایی، خوراکی و بهداشتی توسط بازرسان شبکه بهداشت، شبانه روز رصد می‌شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از همه شهروندان عزیز درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 718802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.