بصیرت مردم کردستان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

استاندار کردستان بصیرت و همدلی مردم استان کردستان را کم‌نظیر و شایسته تقدیر دانست و گفت: همین بصیرت مردم استان باعث شده توطئه‌هایی که دشمنان برای این استان برنامه‌ریزی می‌کنند راه به جایی نبرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، شامگاه _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در همایش تبیین انتخابات که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۸ به استان کردستان، توجه و تمرکز بیشتری بر روی استان صورت گرفت و در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم.

وی افزود: به ویژه در دولت سیزدهم کارهایی آغاز شد که بسیار امیدبخش بوده و روزنه‌های امید را در دل مردم این استان زنده کرده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه از گذشته یک محرومیت عارضی بر استان ایجاد شده است، ادامه داد: استان کردستان با ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد زمینه پیشرفت همه جانبه را داشته و ما با کار و تلاش شبانه‌روزی امیدواریم که بتوانیم محرومیت‌ها را از بین ببریم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در دولت سیزدهم در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای از سوی دولت به استان کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم این استان محقق شده است.

وی به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی همچون پروژه راه‌آهن سنندج و آب شرب این شهر در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این روند دنبال شده و ما امیدوار به این هستیم که تا پایان دولت سیزدهم در شاخص‌های رشد و توسعه حداقل به میانگین کشوری برسیم.

استاندار کردستان افزود: در فصل پاییز سال جاری رتبه اول بیشترین کاهش بیکاری را در کشور داشتیم به گونه‌ای که کاهش نرخ بیکاری در کردستان ۴.۱ درصد و در کشور ۰.۶ درصد بوده، یعنی کردستان هفت برابر میانگین کشوری کاهش نرخ بیکاری داشته و این امیدوارکننده است.

زارعی‌کوشا در ادامه سخنان خود، بصیرت و همدلی مردم استان کردستان را کم‌نظیر و شایسته تقدیر دانست و افزود: همین بصیرت مردم استان باعث شده توطئه‌هایی که دشمنان برای این استان برنامه‌ریزی می‌کنند راه به جایی نبرد.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه انتخابات را پیش رو داریم امیدواریم مردم استان در این زمینه نیز مشارکت خوبی را از خود نشان دهند.

کد خبر 718782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.