۲۲۰ هزار انشعاب گاز در قزوین نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از نشت‌یابی ۷۵ درصد خطوط انتقال گاز در استان خبر داد و گفت: با استفاده از فن‌آوری‌های جدید ۲۲۰ هزار انشعاب گاز اداری، خانگی، تجاری و صنعتی در استان قزوین نشت‌یابی شده است.

علی حجتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از نشت‌یابی ۷۵ درصد خطوط انتقال گاز طبیعی در این استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان نشت‌یابی در ۲۳ شهر استان قزوین انجام شده که جزو توابع ۵ شهرستان استان قزوین به شمار می‌آیند.

وی همچنین از نشت‌یابی ۱۲۰۰ ایستگاه انتقال گاز در استان قزوین خبر داد و افزود: همچنین با استفاده از فن‌آوری‌های جدید در حوزه نشت‌یابی ۲۲۰ هزار انشعاب گاز اداری، خانگی، تجاری و صنعتی در استان قزوین نشت‌یابی شده است.

مدیرعامل شرکت‌گاز استان قزوین هدف از نشت‌یابی حفظ پایداری جریان شبکه گازرسانی و نگهداری خوط انتقال و توزیع گاز است، گفت: همچنین بالا بردن ضریب ایمنی تأسیسات گازرسانی در کنار جلوگیری از حوادث و سوانح از علل این نشت‌یابی هستند.

حجتی‌پور ادامه داد: اما اولویت دوم ما بعد از مباحث ایمنی جلوگیری از هدررفت گاز در شبکه توزیع است و بنابراین یکی از اقدامات اساسی و اولویت‌دار شرکت گاز استان قزوین نشت‌یابی خطوط انتقال و توزیع در همه نواحی است.

کد خبر 718759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.