رشد حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی و کارآمد است

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در حاشیه انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان همه سلایق، ظرفیت‌ها و تشکیلات صنفی را به مشارکت فعال، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات فرا خواند و گفت: بدون تردید رشد، شکوفایی و بالندگی حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی فیضی ظهر امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در حاشیه بازدید از روند برنامه‌ریزی برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان اظهار داشت: نظام دامپزشکی به عنوان یک تشکیلات مردم نهاد در حوزه دامپزشکی نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی ایفا می‌نماید.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: شورای نظام و اداره کل دامپزشکی استان توأمان قرابت شغلی و هم افزایی خوبی در منطقه دارند و ارتقا بهره وری در صنعت دامپروری، رونق اقتصادی، اشتغالزایی پایدار دانش آموختگان دامپزشکی، کاهش چشمگیر بیماری‌های مختلف دام و طیور و عدم شیوع آن و افزایش کیفیت، کمیت و تضمین سلامت فراورده‌های خام دامی تجلی رونق و مصداق عینی این قرابت و هم افزایی است.

فیضی خاطر نشان کرد: بی شک توفیقات مستمر و موفقیت‌های کسب شده حوزه دامپزشکی و دامپروری در طول سالیان گذشته نتیجه همکاری و تعامل سازنده بین همکاران بخش دولتی و غیر دولتی است که هریک از آنها با پذیرش بخشی از مسئولیت‌ها با تکیه بر علم، تخصص، تجربه و بهره مندی از پتانسیل‌های موجود به اعتلای بیش از پیش حرفه دامپزشکی کمک نموده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل ادامه داد: در این دوره ۲۶ نفر در اردبیل نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی بوده که این تعداد ۲۰ نفر دکتر دامپزشک و ۶ نفر دیگر از سایر رده‌های حرفه دامپزشکی حضور دارند و در مجموع ۸ نفر انتخاب و به شورا راه پیدا می‌کنند.

مهدی فیضی برگزاری انتخابات در روز جمعه ۲۹ دیماه سال‌جاری را فرصت مناسب و بیادماندنی از شور، نشاط، صمیمیت و همبستگی در بین صنوف و اعضای نظام دامپزشکی استان دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً پس از این انتخابات شاهد شکل گیری دور جدیدی از تلاش‌ها و برنامه‌ها برای شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت‌ها و ارتقا دامپزشکی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از عموم همکاران بخش دولتی و غیر دولتی عضو شورای نظام دامپزشکی خواستاریم با شرکت در انتخابات یک روز پر افتخار و بیاد ماندنی را در روز ۲۹ دی رقم بزنند.

کد خبر 718747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.