عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی، موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان‌های اصلی شهر رخ داده بود به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند و سپس متواری می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی شد و مأموران او را در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی دستگیر و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در درگیری را کشف کردند.

سرهنگ طریفی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی ادامه داد: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم است و پلیس با افرادی که در این زمینه‌ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کد خبر 718734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.