احداث سالن ورزشی بانوان در سپاهان‌شهر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث سالن ورزشی در محله سپاهان‌شهر گفت: پیرو مطالبات ساکنان این محله و مطرح کردن درخواست‌های خود در دیدار با شهردار اصفهان، قرار شد اقدامات فوری در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی بانوان انجام شود، بنابراین اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سپاهان‌شهر بخشی از شهر اصفهان واقع در محدوده منطقه ۵ است که از سال ۱۳۷۰ احداث شد و در حال حاضر به یکی از محله‌های مهم نصف‌جهان تبدیل شده است، زیرا دارای امتیازهایی همچون دانشگاه‌های متعدد غیرانتفاعی، مرکز خرید سیتی‌سنتر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی، درمانگاه و کلینیک، مساجد مطرح و پایگاه نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه حدود یک‌سوم جمعیت منطقه ۵ شهرداری اصفهان معادل حدود ۵۰ هزار نفر در سپاهان‌شهر ساکن هستند، افزود: پیرو مطالبات ساکنان این محله و مطرح کردن درخواست‌های خود در دیدار با شهردار اصفهان، قرار شد اقدامات فوری در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی بانوان انجام شود که به‌عنوان مثال مقرر شده است با جابه‌جایی فروشگاه کوثر فعلی سپاهان‌شهر، محل قبلی به سالن ورزشی برای بانوان تبدیل شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث سالن ورزشی در محله سپاهان‌شهر خاطرنشان کرد: محوریت فعالیت این سالن ورزشی با تغییر کاربری سالن فروشگاه کوثر سپاهان شهر به سالن ورزشی بانوان در سوله موجود با اجرای ساختمان الحاقی با مساحت کلی ۱۰۰۰ متر مربع شامل سالن رزمی و سالن ایروبیک، نشیمن تماشاچیان، اتاق مدیریت و مربیان و سرویس بهداشتی است.

کارگر افزود: در حال حاضر این پروژه در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد و تا ماه آینده عملیات اجرایی آن با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود، همچنین تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 718665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.